من اومدم تا بنویسم
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 36907
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : منا

سلام دوستان این وب منه

من منام و عاشق نوشتنم ...............فقـــــــــط هم برای دل خودم مینویسم

اکه دوست داشتید منو لینک کنید

همـــــــــــــتـــــــــــو نـــــــــــــو دوســـــــــــــــت دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

a.j
ساعت9:31---25 تير 1391
امیدوارم زیباترین گلها زیر پایت.قشنگ ترین چشم ها بدرقه ی راهت. زیباترین لبخندها برلبانت. دعای من پشت و پناهت و بالاترین دست ها نگهدار تو باشد.

الهه
ساعت16:35---24 تير 1391
سلام منا جون خوبی ؟؟ منو نشناختی ؟؟منم الههپاسخ:نمیدونم چرا نمیتونم وارد وبت شم عزیزم

m
ساعت20:04---21 تير 1391




سلام دوست عزيز





افزايش امار سايت يا وبلاگ شما 15 تا 20 هزار بازديد روزانه تضميني و کاملا واقعي





با کمترين قيمت ممکن تبليغ کنيد





و از بازديد بالاي خود لذت ببريد همراه با تست رنک گوگل و رتبه الکساي شما تضمين ميشود!





با ايدي زير تماس بگيريد





morteza09198456@yahoo.com





2poli.orq.ir





تبادل لينك





2poli.orq.ir





تبادل بنر





2poli.orq.ir





طراحي بنر رايگان





2poli.orq.ir





افزايش بازديد





2poli.orq.ir





ارسال بهترين ها به شما





2poli.orq.ir





فال روزانه





2poli.orq.ir





اخبار





2poli.orq.ir





عناوين روزنامه





2poli.orq.ir





انواع فال





2poli.orq.ir





و.....





morteza09198456@yahoo.com





2poli.orq





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: